Bosch filteri za gospodarska vozila: Izbor profesionalaca

ivana.lasic

Nema kompromisa za gospodarska vozila

Gospodarsko vozilo svakodnevno donosi novac. Vozilo izvan pogona košta vas oko 2000 – 3000 € svaki dan. Još gore je naglo oštećenja motora koje nastaje naglim kvarom sustava rashlađivanja, što rezultira kompenzacijom za pokvarenu robu. Ovo je razlog zašto motori i sustavi ubrizgavanja trebaju pouzdanu zaštitu – s Boschevim kvalitetnim filterima.

Filter za dizel

Zato što dizel nije uvijek isti

Kvaliteta dizelskog goriva može biti jako raznolika i postotak vode i čestica prljavštine može biti veoma visok, čak i unutar Europi. Filtar za dizel visoke učinkovitosti nužan je za motor i sustav ubrizgavanja u međunarodnom teretnom prometu. Boschevi filtri za dizel idealni su za gospodarska vozila, mogu se pohvaliti visokim kapacitetom primanja čestica i izvedbom filtracije vode – savršeni tjelohranitelji za vaš motor!

Redovito mijenjajte filtar za dizel prema uputama proizvođača.

Poprečni presjek zamjenske kutije filtra za benzin Posljedice začepljenog filtra:
Gubitak snage motora, što može dovesti do zaustavljanja motora
Oštećenje ili obustava dovoda goriva
Gubitak snage pumpe za gorivo, što može dovesti do kratkog spoja
Povećano trošenje
Unutarnja korozija komponenata motora

Filter za ulje

Najvažniji dodatak za gospodarska vozila – iznimno osjetljiva filtracija ulja

Uz filtar glavnog protoka, koji filtrira svu količinu ulja svakim ciklusom, gospodarska vozila obično imaju i zaobilazni filtar. On pročišćava 5-10% ulja u odvojenom krugu i tijekom tog procesa filtrira i najmanje čestice. To sprječava preuranjeno kvarenje ulja. S vremenom se čestice čađe nakupe u ulju i ne mogu se filtrirati samo filtrom glavnog protoka. Ovo znači da ulje ne podmazuje toliko dobro. Ulje postaje viskoznije i više ne dopire do svih dijelova koji trebaju podmazivanje. Rezultat: Povećano trošenje dijelova motora!

Redovito mijenjajte filtre za ulje prema uputama proizvođača vozila.

Poprečni presjek filtra za ulje Posljedice začepljenog filtera:
Preuranjeno trošenje motora, što može dovesti do oštećenja
Smanjena snaga motora
Povećana potrošnja ulja
Gubitak ulja

 

Filter za zrak

Nema prolaza za čestice prljavštine svih vrsta

Motori vole čist zrak, ali on se ne može uvijek naći u cestovnom prometu. Za kilometražu od 1-2 milijuna km, čist zrak za sagorijevanje postaje nužnost. Dopuštena količina prašine koja može proći kroz motore gospodarskih vozila je otprilike pola dopuštene količine za automobile. Boschevi filtri za zrak stoga imaju filtarski medij s izrazito malim porama čija se filtracijska efikasnost i snižavanje tlaka precizno prilagođavaju jedno drugome. Svježi zrak za vozila gradilišta: I ovdje se preporučuje upotreba dodatnih filtra za zrak, npr. dodatni umetci za filtar i ciklonski odvajači.

Redovito mijenjajte filter za zrak prema uputama proizvođača vozila.

Poprečni presjek filtra za zrak Posljedice začepljenog filtra:
Loša priprema smjese zrak/gorivo koja dovodi do smanjene snage motora i povećanih emisija zagađivača
Veća potrošnja goriva
Čestice uzrokuju veće trošenje motora
Poteškoće s paljenjem vozila

Filter kabine

Zaštita zdravlja na radnom mjestu – Filtri s aktivnim ugljenom za kabine gospodarskih vozila

Gospodarsko vozilo je radno mjesto i zbog toga bi fokus trebao biti na zdravlju vozača. Filtri s aktivnim ugljenom za kabine jamče svjež zrak, čak i u tunelu ili prometnoj gužvi:

– Filtracija štetnih plinova i lošeg mirisa
– Više razine koncentracije
– Bolja vidljivost s manje naslaga na prozorima

Zamijenite filtre za kabinu s aktivnim ugljenom svakih 15 000 km ili nakon jedne godine.

Poprečni presjek filtra s aktivnim ugljenom

Boschevi filtri za kabine s aktivnim ugljenom

– Tri sloja vlakana i sloj aktivnog ugljena
– Kroz elektrostatički naboj, srednji sloj vlakana upija čak i najmanje čestice koje se mogu udisati iz elektrostatički nabijenih mikrovlakana i filtrira ih iz zraka
– Pouzdani rad od -40 °C to +85 °C
– Upijanje mirisa i štetnih plinova kroz sloj aktivnog ugljena

Sloj aktivnog ugljena

– Prirodni materijal od ljusaka kokosa koje se karboniziraju i dijele na male dijelove u uvjetima bez zraka
– Stvaranje spužvaste strukture u vodenoj pari do 800°C
– Golema površina: 1 g aktivnog ugljena ima unutarnju površinu od otprilike 1000 m²
– Jedna čajna žličica aktivnog ugljena površinom odgovara nogometnom igralištu

Filter DENOX

Mali filter, veliki učinak – filteri DENOX za AdBlue

Granične vrijednosti za emisije vozila stalno se snižavaju. Zbog toga su sustavi obrade ispušnih plinova u međuvremenu postali standard. Zajedno s Boschevim sustavom Denoxtronic, katalitički pretvarači SCR pretvaraju
85% emisija u zrak i vodu. Time se dizelska potrošnja smanjuje za 3%. Konstrukcija sustava Denoxtronic slična je sustavu ubrizgavanja benzina i mora se zaštiti od čestica prašine. Filtar DENOX ugrađen je u modul doziranja i filtrira AdBlue prije nego prođe kroz osjetljivi injektor. Ovo osigurava pravo doziranje AdBluea – nužno za pridržavanje strogim emisijskim standardima.

Filteri DENOX – izdržljivost preko inteligentne Boscheve tehnologije

Poprečni presjek filtra DENOX Visoka filtracija prljavštine zahvaljujući posebnom premazu smole i velikoj površini filtarskog medija
Otpornost na agresivni AdBlue preko upotrebe visokokvalitetnih materijala
AdBlue se smrzava na -11°C i širi se zbog visokog postotka vode u svom sastavu. Kompenzacijski elementi sprječavaju nastanak štete na filtru
Integrirani električni sustav grijanja za brzo zagrijavanje smrznutog AdBluea

Posebni filteri

Boscheva kutija za skupljanje vlage

– Velike rezerve za upijanje vode
– Najviša otpornost na pulsiranje i tlak pucanja
– Visoka učinkovitost, čak i u zahtjevnim uvjetima
– Čak i dulji vijek trajanja kada se nadopuni predodvajačem ulja

Boschevi filtri rashladne tekućine

– Posebno impregnirani filtarski mediji za duga vremena stajanja i visoki kapacitet upijanja čestica
– Kućište i dijelovi filtra otporni na koroziju
– Kemijski aditivi koji se lako tope
– Brtve otporne na rashladnu tekućinu

Boschevi odvajači ulja

– Efikasno odvajanje ulja koje izađe iz sustava disanja kartera
– Efikasno filtriranje aerosola
– Sprječavaju ubrzano kvarenje ulja uzrokovano oksidacijom i taloženjem
– Pomažu sustava brtvljenja motora
– Pomažu pridržavanju strogim emisijskim standardima
– Smanjuju potrošnju ulja

Boschevi filtri tekućine za hidrauliku

– Veliki kapacitet skupljanja prljavštine za duge intervale izmjene
– Efikasna filtracija vode zbog koje se ne događa korozija dijelova i nema kemijske reakcije tekućine
– Otpornost na visoki tlak