Sustavi upravljača posebno su važni sigurnosni sustavi vozila. Obično su izvedeni tako da ne zahtijevaju održavanje i da traju za čitavog vijeka trajanja vozila. Vremenom se dijelovi pribora mogu oštetiti ili istrošiti, te ih treba zamijeniti, dok sam sustav upravljača obično ne zahtijeva zamjenu, osim ako nije oštećen pri prometnim nezgodama ili zbog mehaničkih opterećenja koja utječu na funkciju upravljanja vozilom.
PRVI KORAK: VIZUALNA KONTROLA I KONTROLA FUNKCIJE SUSTAVA UPRAVLJAČA
Pri servisiranju sustava upravljača prvi korak je uvijek vizualna kontrola i kontrola njegove funkcije. U tu se svrhu kontroliraju radne sile, resetiranje, zazori, šumovi i kontrolne lampice upozorenja. Autoservisi opremljeni softverom ESI[tronic] 2.0 Truck u njemu će naći sveobuhvatne upute za servis i ugradnju dijelova, sadržane u SIS modulu. One pružaju informacije
o pronalaženju i otklanjanju smetnji u radu mehaničkog kao i električnog dijela sustava. Nakon toga se provodi dodatna temeljita dijagnoza, kako bi se ustanovilo da li sustav upravljača treba
zamijeniti ili se može popraviti.
PRIDRŽAVANJE ISPRAVNIH KORAKA TIJEKOM ZAMJENE
Sustav upravljača treba montirati točno kako je opisano u uputama za montažu. U principu, treba koristiti priključne dijelove kao što su Pitman krakovi, motke sustava upravljača i ventili za ograničenje tlaka, samo ako ih je odobrio proizvođač vozila. Kako bi se izbjegla rezultirajuća oštećenja kao što je korozija, treba ispravno ugraditi sve priključne dijelove. Pri održavanju hidraulike sustava upravljača, sustav treba isprati i prema potrebi zamijeniti fini mrežasti filtar.
Nakon zamjene sustava upravljača, treba ga napuniti hidrauličnim uljem i propisno odzračiti. Treba koristiti samo hidraulična ulja odobrena od proizvođača vozila. Treba paziti da je kontrolna lampica upozorenja ugašena i da se nakon montaže izbriše memorija pogrešaka. I na kraju, u svrhu kontrole ispravne funkcije sustava upravljača, treba obaviti probnu vožnju, ali na javnim prometnicama.